måndag 7 december 2009

LAGOM...

...eller inte. Nu som först kommer trötthet som tillåter mig att kanske glida iväg in i sömnens land. Vad händer då? Jo jag inser att om jag tar en dusch så blir nog klockan rätt lagom att stiga upp. Värdelöst. Skoltrött... blir inga vidarestudier på dethär. Efter senaste ändringarna i antagningarna på folkhögskolebetyg så är mina chanser minimala ändå. ungefär 1 av 40 elever i en klass är "folkhögskolekvoten". Skitkul... kunde lagt mina studieskulder på annat håll då. Puben exempelvis hade vart trevligt. Vad jag inte hade gett för ett gäng alkoholhaltiga drycker just nu. Usch. Vill ha tillbaka orken och kämparglöden. Tappade den för ett tag sen och det håller inte utan :(

2 kommentarer:

Sessan sa...

Sitter en i Götet med dålig kämparglöd och skoltrötthet med. Kramen

Anonym sa...

Har precis hittat hit med deadline på fredag då jag har 19 jävla inlämningar som skall inlämnas INNAN fredag för då sätts det betyg minnsann. Känns ju så bra att man utifrån betygsdokumentet ska ut och "möta världen"....att det där IG:et ska tala om för resten av världen att "hon...hon kan minnsann inte matte..hon kommer inte klara sig....." död åt detta och hej till din blogg, I'll be back....ska ba finish of denna hemtentamen....
later still1