måndag 9 november 2009

*Gäsp*

Dear god vad jag är seg... Det händer för lite i skolan för att motivera mig. Oftast känner jag bara för att somna på majoriteten av lektionerna. Framför allt Svenskan som jag redan är klar med men får läsa ändå. Ser inte fram emot alla jävla recensioner. Sedan har vi ju dom samhällsorienterade lektionerna med en lärare som är lagom slö.

Det behövs ett högre tempo med viktigare saker annars kommer jag snart inte kunna hålla mig vaken på lektionerna. Har i af en hög spel att sysselsätta mig med om dagarna när inte älsklingen är här så tiden går framåt i skaplig takt. Borde vara klart med skolan snart, en termin kvar så slipper jag det för alltid sedan. Då är det klart med gymnasieskiten som jag borde tagit tag i för en herrans massa år sedan.

Bättre sent än aldrig? Det är tid att lämna staden snart i af och testa hur det är längre norrut. Får hoppas det blir trivsamt och att man får ett jobb där och lär känna lite nytt folk så man slipper sitta ensam så mycket när älsklingen är på jobbet. Har ju alltid min trogna dator och 360 ifall det skulle bli för mycket dö tid. Behöver en HD tv bara på nånstans över 40" och ett vettigt ljudsystem :p Jobb var det ja... så vi har råd till sånt. Resor är redan planerade till lite varstans. Känns som att livet håller på att börja, at last.

Kram på er allez.

Inga kommentarer: