tisdag 15 september 2009

Slår hårt i mitt bröst...

Det slår hårt, klämtar allt det kan... hjärtat mitt går på högvarv. Längtar, önskar, hoppas, väntar... Tiden måste röra sig snabbare. Nästa sommar kan inte komma snabbt nog. Då är skolan över, då är väntan förbi. Då packar jag mitt och lämnar denna stad. Jag vill till henne. Jag saknar henne. Jag gav mig ut för att finna mig själv, jag fann vad jag sökte, och mer därtill. Karlskrona går ingenstans, kanske återvänder jag men jag tror inte det. Vill bara plugga klart så att jag inte har det bandet som tvingar mig att vara här varje vecka. Förhoppningsvis går tiden snabbare än den gjort hittils, och saktare när jag väl når dit. Jag skulle aldrig bli kär igen... Det blev jag. Längtar... Kom till mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

längtar efter dej oxå söt:) vill vara hos dej nu, jobbigt att vänta, men men, snart är det måndag, och då sätter jag mej på tåget ner till dej igen:D puss på dej!!

Sessan sa...

Åh vad jag känner igen ditt tankesätt... Är så glad för din skull storebror!!! :)